::..FOLLOW IF YOU LIKE..::

Saturday, January 8, 2011

HoT PLATE YEE MEE YANG NYUMMY..

bagi aku, hot plate yee mee yang paling sedap adalah yang ada kat sogo... kompem! aku da try macam2 tapi yang the worst ada di teeeeeeeeeettt weyy tak baik tau tutup periuk nasi orang.. walaupun badan aku cepat hangin.. wooi!!! bukan naik hangin! cepat hangin..  angin la...angin yang tu... yela..dalam yee mee kan ada cendawan..cendawan kan leh sebabkan angin...  tapi mmg suka la .. tak bley blah sedapya..


peh..tgk cendawan tu!!!!! ase cam nak tanam belakang rumah! eh tak..ase cam nak pergi sogo skang! tapi.. tapi.. kenapa yee mee dia ada yang hangus? spoil betol la google nih!


p/s: tau tak dulu cikgu tusen bio aku penah cakap..kalau kita letak mancis yang berapi kat tempat angin tu keluar...api tu leh meletup besau! yang peliknya..aku pun percaya.. sengal sangat ke aku time tu???

cam mane la aku leh percaya bagai.... :( menci cikgu.. eh tak la..guwau je.. ( GUWAU???? manja habis la??!!)

No comments:

INTERESTING BLOG AWARD

INTERESTING BLOG AWARD

FOLLOWER AWARD

FOLLOWER AWARD