::..FOLLOW IF YOU LIKE..::

Tuesday, May 17, 2011

review about VCO OILO and SAFiO RANIA GOLDO

okay..memang dah lama berazam nak buat review ni.. tapi sebab nak tunggu kapsul vco ke kapsul terakhir, maka malam ni dengan rasminya habislah satu botol tu..

ok..start dengan vco capsule dulu..
memang teringin sangat nak beli sebab tengok ramai yang bagi feedback baik.. especially tang muka berminyak, parut pudar dan kurang jerawat.. 

ok..berkesan ke kat saya? sepanjang saya guna, setiap hari tak pernah miss( ok..ada miss sekali dua sebab sibuk sangat)..tapi tak bagi apa2 kesan pun kat saya.. sebelum saya makan vco ni, muka saya memang berminyak.. at the same time, saya memang tengah pakai safi anti jerawat..

then, i (kejap saya, kejap i..layan jela..) stop pakai safi anti jerawat, muka i ok balik.. i tetap makan vco tu, tak berhenti.. then i sambung pakai safi rani gold pulak.. jerawat keluar macam berlumba2 banyak dan besarnya.. lepas 1-2 weeks pakai safi rania, i stop, jerawat terus surut!! terus!! 
waktu nak pakai safi rania ni pun sebab tengok banyak feedback positif..so, nak try.. waktu beli tu, beli cleanser, toner, serum, scrub. S pun terkejut.. banyaknya? (baru dia tahu betapa payahnya perempuan nak cantik..-laki pandai komen je!!!) 

so, kesimpulan yang i leh buat, parut kat muka pun tak de la pudar, jerawat pun ada still naik turun macam biasa, muka memang tak berminya pas stop safi anti jerawat.. ok?

jadi..ni review tentang apa yang terjadi pada saya..bukan suruh berhenti pakai vco or safi rania gold tu..saya pun bukan jual barang nak suruh u ols beli..cuma nak bagi idea kat wanita-wanita luar sana, hati-hati while purchasing your product..bukan semua sesuai dengan kita.. ok??:-)

p/s: waktu guna safi anti jerawat, mmg tak ada jerawat yang naik, cuma muka jadi berminyak je.. so, pikir elok2..;-)

warna produk haruslah ikut warna masing-masing.. barulah meriah blog.. meriah tak?:-p

No comments:

INTERESTING BLOG AWARD

INTERESTING BLOG AWARD

FOLLOWER AWARD

FOLLOWER AWARD