::..FOLLOW IF YOU LIKE..::

Saturday, January 8, 2011

HEADER BARU LA..

nampak tak header baru saya tu? nampak x??  cepat cakap cantik!! wakakaa.... header baru sebab semangat baru..CIS! gambar bf harus lebih banyak dari saya.kenapa? jangan tanya.. wakakkaka... gambar saya harus la letak mata je.. kenapa? jangan tanya... ngeh2....  tapi kenapa DON'T JUDGE BE NICE? simple jer.. sebab.. kita semua saya.. ye saya... bukan orang lain.. tak berminat nak campur hal orang lain... kita semua saya kadang-kadang tak sedar suka sangat jugde orang.. orang tua tu ni ..orang tu  tu ... dan saya tak nak sedar pulak... cukup baik ke kita saya pada orang?? so... don't judge be nice adalah prinsip kegemaran saya sekarang..

tata!!

No comments:

INTERESTING BLOG AWARD

INTERESTING BLOG AWARD

FOLLOWER AWARD

FOLLOWER AWARD